Foto Uqasha Senrose Berbaju Ketat & Peluk Syafiq Kyle Dikritik


Hai, berpakaian mengikut trend tidak salah. Tapi pastikan agama di dahulukan. Jangan la pakai baju tapi terjojol sana sini. Sama ja macam tak pakai baju. Betul tak. Bukan marah. Sekadar teguran.



Ketat ke? Ada sesetengah yang kata ketat, ada pula yang kata tidak tapi majoriti tetap tak berpuas hati apabila Uqasha Senrose memilih untuk menggayakan busana tersebut.
Sebab paling utama adalah kerana Uqasha dikatakan tidak memakai tudung menutupi bahagian dadanya. Malah sebahagian besar lehernya juga kelihatan.
Kebanyakan pengikut Uqasha di Instagram nampaknya kecewa apabila pelakon cantik itu seakan kurang menitikberatkan imej yang sesuai untuk gadis berhijab.

Wait, tangan kat pinggang ke tu?




Kalau Uqasha masih belum berhijab, gaya bergambar begini mungkin nampak biasa bagi sesetengah orang. Tapi lain pula penerimaan orang luar terhadap gadis yang bertudung. Mungkin perlu lebih sensitif next time?

Tak terima teguran?



Ramai juga yang menegur cara pemakaian Uqasha tapi nampaknya respon si cantik ini membuatkan ramai menganggap dia tak boleh menerima teguran dengan baik.


Mungkin Uqasha terlepas pandang perkara ni. Iyalah, kakak kepada Nelydia ni pun masih baru lagi memakai tudung. Boleh tegur tapi janganlah hukum teruk sangat, okay?


Klik sini untuk lihat mimik muka kelakar Uqasha Senrose yang comel SINI


P/S: Ada adab dalam cara menegur. Bukan "SMASH" terus. Dan pada yang kene tu. Harap menerima. Itulah kalau da public fan kene terima. Belajar cara berinterasi dengan public. Kalau nak berlakon. Semua orang boleh berlakon. Tapi life belakang pentas pun mau jaga juga ye dik.

0 Response to "Foto Uqasha Senrose Berbaju Ketat & Peluk Syafiq Kyle Dikritik"

Post a Comment